Klantenservice

 

 

 

Contactgegevens

Wij werken uitsluitend op afspraak.
Voor informatie of een afspraak, kunt u contact met ons opnemen:

Josil
Postadres: Hof 7
5768 RX Meijel

Telefoon: 
0031 6 – 51 55 51 57

E-mail algemeen:
info@josil.nl

KvK nr.: 1304.25.88 

BTW nr.: NL.1601.09.036.B.01

Social media:

 

 

 

Verzendkosten en betaalmogelijkheden

Verzendkosten:

  • De verzend- en verwerkingskosten van bestellingen binnen Nederland bedragen: € 6,95.
    Dit geldt als het om 1 pakket gaat en het gewicht onder de 10kg is.

    Voor pakketten tot 30 kg binnen Nederland tellen wij € 13,25 verzend- en verwerkingskosten.

    Er zijn ook artikelen die door de brievenbus gaan, hier tellen wij binnen Nederland een bedrag van € 4,50 voor. 
     

 

 

 

Verzendkosten buitenland
U kunt bij ons ook vanuit Duitsland en Belgie bestellen. De verzendkosten voor zowel Duitsland als België zijn:

  • Pakketpost (<15kg) € 11,95 

De verzend- en verwerkingskosten van bestellingen buiten Nederland, België of Duitsland zijn uitsluitend op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op per mail: info@josil.nl


Josil behoudt het recht om de verzendkosten te wijzigen.  

 

Betaling:

U kunt bij Josil op de volgende manieren betalen:

  • Via iDEAL
  • Contant bij afhalen (afhalen in overleg)
  • Vooruit betalen door middel van een overschrijving/telebankieren

 

 

 

Levering

  • Josil streeft ernaar om bestellingen binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst van de betaling te versturen. Hiertoe is Josil echter niet verplicht.
  • In het kader van de regels van de koop op afstand zal Josil bestellingen tenminste binnen 30 dagen uitvoeren. Indien dit niet mogelijk is (doordat het bestelde niet op voorraad is of niet meer leverbaar), of er is om andere redenen vertraging, of een bestelling kan niet danwel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt de consument binnen 1 maand na plaatsing van de bestelling bericht en heeft hij in dat geval het recht de bestelling zonder kosten en ingebrekestelling te annuleren.
  • Indien levering van een besteld artikel onmogelijk blijkt te zijn, zal Josil zodanige inspanningen verrichtingen als de redelijkheid en billijkheid met zich brengen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen.
  • De koper is verplicht de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en daarbij gebleken gebreken of verkeerd geleverde goederen onmiddellijk schriftelijk te melden via verkoop@josil.nl
  • De verzend- verwerkingskosten worden aan het eind van het bestelproces aangegeven.
    Josil werkt met een real-time assortiment. Indien een artikel, om welke reden dan ook, niet meer voorradig is, dan zal Josil per e-mail contact met u opnemen. Dit artikel kan kosteloos geannuleerd worden. Josil zal de eventuele vooruitbetaling terugbetalen.
  • Wij verpakken al onze producten milieuvriendelijk voor de verzending.
  • Alle producten worden (indien van toepassing) als bouwpakket geleverd.
  • Wij verzenden niet op zaterdag, zon- en feestdagen.

Let op! Vul uw adresgegevens correct in. Wanneer adresgegevens niet kloppen en er om deze reden niet bezorgd kan worden, is Josil niet aansprakelijk.  
Alle kosten die ontstaan door een verkeerd afleveradres is voor rekening van de klant.


De bestellingen zullen worden verzonden door Postnl of onze eigen bezorgservice. De levering geschiedt in de meeste gevallen de dag nadat de artikelen door Josil zijn verstuurd.

Bestellingen buiten Nederland

Op bestellingen buiten Nederland zal standaard het Nederlandse BTW tarief gerekend worden.
Indien u een zakelijke aankoop wenst te doen, kunnen wij voor u de BTW verleggen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen.

 

 

 

Retourbeleid en retourprocedure

Retourneren en afkoelperiode:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via verkoop@josil.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

  • Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten.
  • Het product kan alleen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd worden.
  • Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Josil zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzend- en verwerkingskosten aan u terugstorten. De verzend- en verwerkingskosten voor het retourneren zijn voor uw rekening en het pakket dient dan ook voldoende gefrankeerd te worden (indien dit niet het geval is wordt het mindering gebracht van het terug te betalen bedrag).
  • Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzend- en verwerkingskosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort.
  • Josil is gerechtigd geretourneerde artikelen te weigeren als het item of de doos beschadigd is, onderdelen ontbreken of hier het vermoeden toe bestaat.
  • Alle ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Josil kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail: verkoop@josil.nl. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@josil.nl.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen heeft Josil tevens uw bankrekening/IBAN nummer nodig. Klanten buiten Nederland dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekening/IBAN nummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Josil heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Klik hier om het retournerings- en herroepingsformulier te downloaden.


Retouradres:
Josil
Hof 7
5768 RX Meijel

 

 

 

Annulering van uw bestelling

Iedere bestelling kan, zonder opgave van redenen, worden geannuleerd binnen 14 dagen.

  • Alle annuleringen dienen schriftelijk aan Josil kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail: verkoop@josil.nl. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.
  • Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
  • Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren.
  • Indien Josil reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zal Josil de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. Josil zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzend- en verwerkingskosten aan u terugstorten. De verzend- en verwerkingskosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
    Indien u de bestelling niet binnen 14 dagen na ontvangst op het afleveradres heeft geannuleerd, c.q. geen bevestiging van annulering kunt overleggen, bent u betalingsplichtig.
    Josil is gerechtigd kosten aan u door te berekenen, indien de bestelling niet is geannuleerd en niet binnen de gestelde periode voldaan wordt.